Kui ettevõtte ja kliendi võimaliku vaidluse korral piisab süsteemis olevast arvest piisab, sest paberarveid ei sooviks enam arhiveerida?
Sooviks vähendada ettevõtte kogutavat paberimajandust. Kuna arved on süsteemis olemas ja iga kell kätte saadavad, siis sooviks loobuda paberil arvete väljastamisest ja allkirja võtmisest kliendilt ettevõtte jaoks. Kui ettevõtel ja kliendil tekib vaidlus, kas süsteemis olevast arvest piisab? Nimelt on olnud kokkupuudet, et klient tuleb vaidlema ja siis on allkirjaga arve ette näidata.
Vastus:
Ostja ega ka müüja allkiri arvel pole ei vajalik ega kasulik. Tänapäeval väljastatakse arveid võimaluse korral elektrooniliselt – see on mugavam ja odavam nii müüja kui ostja jaoks ning arve esitamine ja kättetoimetamine on alati kontrollitav.